Moderno poslovanje svake firme podrazumeva intenzivno korišćenje računara i raznih komunikacionih uređaja. Većina radnih mesta su nezamisliva bez računara. Ispravan rad računara i programa na njima i bezbednost podataka na računarima može se obezbediti redovnim i pravovremenim održavanjem. InfoDesk obezbeđuje kvalitetno održavanje računara.
Svoje aktivnosti izvršavamo na lokaciji korisnika, pristupom preko Interneta, dopisno: putem E-mail-a kao i putem telefonska podrške.
Prijavu kvara, odnosno upućivanje zahteva za pomoć moguće je uraditi putem E-maila, putem našeg sajta – dela za korisnika, ali i preko telefona.
Postoji nekoliko modela saradnje sa klijentima. Najčešći oblik saradnje je sklapanje Ugovora o paušalnom održavanju računara.
Ugovorom o paušalnom održavanju obezbeđujete usluge i preventivnog i korektivnog održavanja računara: U slučaju kvara, incidenta sa hardverom ili softverom, ili jednostavno upućivanjem zahteva za neku drugu pomoć, naš tim će adekvatno reagovati i izvršiti korektivno održavanje. Ukoliko u toku meseca i nema velikog obima angažovanja na korektivnom održavanju, naš tim će preuzeti korake preventivnog održavanja računara, bez potrebe generisanja zahteva od strane korisnika.
Zainteresovani?
Javite se
- Instalacija i održavanje novih servera
- Održavanje postojećih servera
- Instalacija i održavanje novih radnih stanica
- Održavanje postojećih radnih stanica
- Redovna instalacija zakrpa i dodataka operativnog sistema (na serveru i na radnim stanicama)
- Obezbeđivanje rezervne kopije podataka – backup
- Održavanje antivirusnog programa
- Implementacija i održavanje E-mail sistema
- Minimalno jednu kontrolu sistema na lokaciji korisnika
- Terenske intervencije u roku od 36 sati
- Hitne terenske intervencije u roku od 4 sata
- Hitne softverske intervencije putem Remote pristupa u roku od 2 sata
- Podrška putem Remote pristupa
- Mogućnost definisanja ugovora za obezbeđenje zamenskog dela
- Savetovanje u cilju poboljšanja učinka informacionog sistema
- Edukacija korisnika (po potrebi)
- Izrada i ažuriranje tehničke dokumentacije informacionog sistema
Za korisnike koji smatraju da nemaju potrebu za sklapanje Ugovora o paušalnom održavanju pružamo usluge koje se naplaćuju prema broju utrošenih sati prilikom angažovanja. Cena radnog sata se kreće u opsegu od 1.200,00 do 3.000,00 dinara, a formira se na osnovu prethodnog iskustva. Cena radnog sata nije primarni kriterijum usluge – u slučajevima kada utrošen broj sati prevazilazi realnu tržišnu cenu usluge. Cena radnog sata je definisana za rad u radno vreme, radnim danima i subotom. Hitan odziv, odnosno odziv mimo ugovornih obaveza, a na zahtev klijenta, uvećava cenu radnog sata za 50%.
Na osnovu našeg iskustva povremeno održavanje je najčešće korektivno održavanje računara -rešavaju se novonastali problemi, bez planskog delovanja na sprečavanju nastanka novih problema.