IT rešenja za sve

Mi imamo jednostavna rešenja za sve IT potrebe preduzeća

IT podrška

 

Moderno poslovanje svake firme podrazumeva intenzivno korišćenje računara i raznih komunikacionih uređaja. Većina radnih mesta su nezamisliva bez računara. Ispravan rad računara i programa na njima i bezbednost podataka na računarima može se obezbediti redovnim i pravovremenim održavanjem. InfoDesk obezbeđuje kvalitetno održavanje računara.

Svoje aktivnosti izvršavamo na lokaciji korisnika, pristupom preko Interneta, dopisno: putem E-mail-a kao i putem telefonska podrške.

Prijavu kvara, odnosno upućivanje zahteva za pomoć moguće je uraditi putem E-maila, putem našeg sajta – dela za korisnika, ali i preko telefona.

Postoji nekoliko modela saradnje sa klijentima. Najčešći oblik saradnje je sklapanje Ugovora o paušalnom održavanju računara.

Ugovorom o paušalnom održavanju obezbeđujete usluge i preventivnog i korektivnog održavanja računara: U slučaju kvara, incidenta sa hardverom ili softverom, ili jednostavno upućivanjem zahteva za neku drugu pomoć, naš tim će adekvatno reagovati i izvršiti korektivno održavanje. Ukoliko u toku meseca i nema velikog obima angažovanja na korektivnom održavanju, naš tim će preuzeti korake preventivnog održavanja računara, bez potrebe generisanja zahteva od strane korisnika.

 

Zainteresovani?

Javite se

 

Ugovor o paušalnom održavanju računara najčešće obuhvata sledeće aktivnosti:
  • Instalacija i održavanje novih servera
  • Održavanje postojećih servera
  • Instalacija i održavanje novih radnih stanica
  • Održavanje postojećih radnih stanica
  • Redovna instalacija zakrpa i dodataka operativnog sistema (na serveru i na radnim stanicama)
  • Obezbeđivanje rezervne kopije podataka – backup
  • Održavanje antivirusnog programa
  • Implementacija i održavanje E-mail sistema
  • Minimalno jednu kontrolu sistema na lokaciji korisnika
  • Terenske intervencije u roku od 36 sati
  • Hitne terenske intervencije u roku od 4 sata
  • Hitne softverske intervencije putem Remote pristupa u roku od 2 sata
  • Podrška putem Remote pristupa
  • Mogućnost definisanja ugovora za obezbeđenje zamenskog dela
  • Savetovanje u cilju poboljšanja učinka informacionog sistema
  • Edukacija korisnika (po potrebi)
  • Izrada i ažuriranje tehničke dokumentacije informacionog sistema

 

Povremeno održavanje - po pozivu

Za korisnike koji smatraju da nemaju potrebu za sklapanje Ugovora o paušalnom održavanju pružamo usluge koje se naplaćuju prema broju utrošenih sati prilikom angažovanja. Cena radnog sata se kreće u opsegu od 1.200,00 do 3.000,00 dinara, a formira se na osnovu prethodnog  iskustva. Cena radnog sata nije primarni kriterijum usluge – u slučajevima kada utrošen broj sati prevazilazi realnu tržišnu cenu usluge. Cena radnog sata je definisana za rad u radno vreme, radnim danima i subotom. Hitan odziv, odnosno odziv mimo ugovornih obaveza, a na zahtev klijenta, uvećava cenu radnog sata za 50%.

Na osnovu našeg iskustva povremeno održavanje je najčešće korektivno održavanje računara -rešavaju se novonastali problemi, bez planskog delovanja na sprečavanju nastanka novih problema.